Can’t Find Answer? Ask us
Niniejsza polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych przez serwis Gabbiani Apartments prowadzony pod adresem internetowym gabbiani.pl.
Gabbiani Apartments szanuje prywatność swoich użytkowników.
Przeczytaj dokładnie poniższe informacje, aby lepiej zapoznać się z naszą polityką prywatności.
Niniejsza Polityka prywatności określa następujące kwestie:
Administrator danych:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gabbiani Apartaments z siedzibą w Sopot, ul. Slłowackiego 11.
Jakie dane osobowe gromadzimy?
Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje na temat użytkownika umożliwiające jego identyfikację, na przykład imię i nazwisko, dane kontaktowe, numer rezerwacji, szczegóły płatności i informacje na temat dostępu do naszej witryny internetowej.
Możemy gromadzić dane osobowe użytkownika gdy rezerwuje usługinoclegowe (bezpośrednio lub za pośrednictwem naszych zaufanych niezależnych partnerów), korzysta z naszej witryny internetowej i/lub aplikacji oraz innych witryn internetowych dostępnych za pośrednictwem naszej witryny i/lub aplikacji, uczestniczy w ankiecie lub konkursie lub kontaktuje się z nami.
Możemy w szczególności gromadzić informacje należące do następujących kategorii:
Zgodnie z obowiązującym prawem ochrony danych osobowych, dane osobowe dotyczące stanu zdrowia fizycznego lub psychicznego, podejrzenia popełnienia przestępstwa lub skazania za przestępstwo stanowią „wrażliwe” dane osobowe. Będziemy przetwarzać takie dane wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody użytkownika lub jeżeli będzie to niezbędne (na przykład w przypadku, gdy użytkownik poprosi o pomoc specjalną) lub jeżeli użytkownik celowo je upublicznił.
Dane użytkownika mogą być wykorzystywane w następujących celach:
Będziemy przetwarzać dane osobowe użytkownika jedynie wówczas, gdy będziemy mieć do tego podstawę prawną. Podstawa prawna będzie uzależniona od powodów, dla jakich zebraliśmy dane osobowe użytkownika i celu, w którym mamy ich wykorzystywać.
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych użytkownika będzie dla nas niezbędne do zawarcia z użytkownikiem umowy rezerwacji i wykonania tej umowy.
Możemy również przetwarzać dane osobowe użytkownika w następujących przypadkach:
Nie będziemy przechowywać danych użytkownika przez okres dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, w jakich są one przetwarzane. W celu ustalenia odpowiedniego okresu przechowywania, bierzemy pod uwagę ilość, charakter i „wrażliwość” danych osobowych, cele ich przetwarzania oraz ewentualną możliwość realizacji tych celów za pomocą innych środków.
Musimy również brać pod uwagę okresy, przez jakie musimy przechowywać dane w celu realizacji wymagań ustawowych lub w celu rozpatrywania reklamacji, zapytań oraz w celu ochrony naszych praw w przypadku zgłoszenia roszczenia.
Kiedy dane osobowe użytkownika przestaną być potrzebne, zostaną bezpiecznie usunięte lub zniszczone.
Przestrzegamy ścisłych procedur bezpieczeństwa dotyczących przechowywania i ujawniania danych osobowych użytkownika, których celem jest również ochrona danych przed przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem.
Wszystkie szczegóły płatności przekazywane są w ramach dedykowanej infrastruktury sieciowej i przechowywane zgodnie z sieciowymi normami w zakresie bezpieczeństwa danych kart płatniczych.
Możemy ujawniać informacje na temat użytkownika zaufanym osobom trzecim w celach określonych w niniejszej Polityce prywatności. Od wszystkich osób trzecich wymagamy posiadania odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych w celu ochrony danych osobowych użytkownika zgodnie z unijnym prawem z zakresu ochrony danych osobowych.
Dane osobowe użytkownika mogą być udostępniane innym spółkom należącym do Gabbiani Apartments.
Możemy także udostępniać dane osobowe użytkownika następującym osobom trzecim w celach opisanych w niniejszej Polityce prywatności:
Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookie, dzięki czemu możemy poprawić jakość świadczonych usług oraz zapewnić przydatne dla użytkowników funkcje.
Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, przesyłane na dysk twardy komputera użytkownika za pośrednictwem przeglądarki internetowej, które umożliwiają nam rozpoznanie przeglądarki użytkownika oraz śledzenie odwiedzin na naszej stronie. Dzięki plikom cookie jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć, które produkty i usługi są najlepiej dostosowane dla użytkownika. Pliki cookie zawierają dane kontaktowe użytkownika, umożliwiające nam zidentyfikowanie jego komputera, gdy korzysta z naszej strony internetowej aby usprawnić dokonywanie rezerwacji. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookie, można jednak zmienić domyślne ustawienia przeglądarki poprzez akceptację, odrzucenie i usunięcie plików cookie. Sekcja „pomocy”, znajdująca się w pasku narzędzi większości przeglądarek, podpowie ci, jak wyłączyć opcje automatycznego akceptowania przez przeglądarkę nowych plików cookie, jak włączyć powiadomienia o zapisaniu nowego pliku cookie oraz jak zablokować pliki cookie w przeglądarce. W przypadku zmiany tych ustawień, może się okazać, że określone funkcje nie działają w zamierzony sposób. Używane przez nas pliki cookie nie śledzą informacji przechowywanych na komputerze użytkownika.
Korzystamy z oprogramowania śledzącego w celu monitorowania schematów poruszania się klientów po witrynie oraz wykorzystania stron, aby móc lepiej dopracować budowę i układ stron internetowych. Oprogramowanie to nie umożliwia nam przejmowania jakichkolwiek danych osobowych pasażerów.
W określonych okolicznościach, użytkownikowi przysługuje prawo do:
Powyższe czynności mogą być zgłoszone poprzez wysłanie e-maila na adres rodo@hotton.pl lub przesłanie wiadomości pocztą tradycyjną na adres firmy. Zgodę na przetwarzanie danych w celu otrzymywania newslettera mogą Państwo również cofnąć klikając w odpowiedni link zamieszczony w każdym e-mailu z newsletterem. Wolę cofnięcia zgody można wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości. Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania Państwa danych przed tym czynem, tzn. do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie Państwa danych przez Hotton Hotel Sp. z o.o. jest legalne.
Mogą Państwo kierować skargi na przetwarzanie danych osobowych przez Hotton Hotel Sp. z o.o. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Nie pobieramy od użytkowników opłat za dostęp do informacji osobowych, które ich dotyczą (ani za egzekwowanie pozostałych przysługujących im praw). Możemy jednak naliczyć stosowną opłatę, jeżeli wniosek o dostęp jest wyraźnie nieuzasadniony lub jego zakres jest nadmierny. W takich okolicznościach możemy również sprzeciwić się danemu żądaniu.
W określonych przypadkach możemy być zmuszeni poprosić użytkownika o konkretne informacje w celu potwierdzenia jego tożsamości oraz zapewnienia mu prawa dostępu do informacji (lub wykonania jakiegokolwiek innego przysługującego mu prawa). Jest to kolejny stosowny środek bezpieczeństwa pozwalający upewnić się, że informacje osobowe nie będą ujawniane osobom nieupoważnionym.
Gabbiani Apartments
Juliusza Słowackiego 11
wejście od ulicy Długosza,
Sopot 81-871
Tel.: +48 501 735 553
gabbianiapartments@gmail.com